Felhívás

DAKÖV

Tisztelt Felhasználóink!

 

Figyelmükbe ajánljuk, hogy a DAKÖV Kft-nél igényelhető már elektronikus formában a számlája, azonnali bankkártyás fizetési lehetőséggel. Így sokkal praktikusabb és kényelmesebb a szolgáltatás. E-mail-ben, PDF formátumban küldjük meg számláját, majd a honlapunkra történő belépés nélkül, a számlához kapott fizetési linken keresztül ki is tudja egyenlíteni aktuális számláját.

Az e-ügyfélszolgálatunkon keresztül tudja a leggyorsabban elvégezni az E-számla szolgáltatás beállítását, az „E-számla igénylése” menüpontban, ahova az alábbi linken keresztül eljuthat:
https://ugyfelszolgalat.dakov.hu/regisztracio

 

Köszönjük, hogy időt szánt tájékoztatónk elolvasására!

További sikeres együttműködésünkben bízva:

Üdvözlettel: DAKÖV Kft. Ügyfélszolgálata

Kormányablak Busz kitelepülés

Mobil Kormányablak

 

A mobil kormányablakban intézhető ügytípusok

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés

  • személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
  • útlevél ügyintézés;
  • vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
  • elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
  • parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
  • lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
  • NEK adatlap (regisztráció);

Gépjármű-ügyintézés

  • járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
  • járművek forgalomból történő kivonása;
  • jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
  • közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
  • elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
  • megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
  • származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.

Egyéb feladatok

  • adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
  • adatletiltási kérelmek átvétele;
  • egyéni vállalkozói ügyek intézése;
  • ügyfélkapu regisztráció;
  • Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
  • Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
  • Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése;